Saturday, 5 November 2011

♥ Natalie Joos


Hello everybody! Let me introduce you to Natalie Joos. This girl, born in Belgium but NY resident, works as a fashion consultant and casting agent in Brooklyn and I'm sure you recognise her face due to her ability to appear in street style blogs thanks to her amazing style and eye to mix high brands and vintage clothes.
In case you don't know her, I leave you some pictures. If you want to know more about her, she also runs a blog! ♥








PD. If you want more style inspiration click here for Dree Hemingway pictures or here for Chloë Sevigny

15 comments:

Sandra Alonso said...

Me encanta su estilo es muy ecléctico.
Un besito

SomeKindOfStyle said...

wow, amazing style indeed! x

laurelbis said...

Me gustan sus mezclas siempre con un toque vintage...!!
Bsss

My Own Strange Little World said...

Me encanta!!! Que super original!!! Ahora mismo voy a echar un vistazo a su blog. Un besazo guapa!!!

http://myownstrangelittle-world.blogspot.com

bubbles on my planet said...

No me suena su nombre pero tiene un estilo fantástico!! Voy a echa run vistazo a su blog. bss :)

rouli said...

<3

le pearl said...

wowowowow this woman HAS style. I actually want to use her as a design muse now. Thankyou so much for sharing babe! x

clau said...

me encanta su fondo de armario y su estilo entre moderno y vintage!

Martina said...

Wow, me encanta el bolso de la tercera foto, y el vestido de la quinta, las dos piezas son preciosas! De verdad, nunca había oído hablar de ella, y viendola, eso parece un pecado! Es super fresca, me recuerda a mi madre y todo!
xx

Nimue said...

Love her style and I love that she's a Belgian girl (I am too you see ;))

http://lavienmode.blogspot.com

Carlota said...

¡Qué chica más genial! No la conocía pero me ha entrado la curiosidad y quiero conocerla más mediante su blog...
Pues la noche de Halloween salí por mi ciudad y la verdad es que no estuvo nada mal. Aunque Halloween en San Sebastián nunca ha sido comparable con otras ciudades como lo son Madrid, Barcelona y todas estas... Pero bueno, no me quejo que por Madrid el sábado a la noche también hice mis cosillas (jejejeje).
¡Un besazo, Mumbles!

Filipa said...

Hi sweetie, i just found your blog and i think it is incredibly beautiful :)
It'll be a pleasure if you come visit mine, and if you like, we can follow each other.

Kisses*

http://f-world-wide-what.blogspot.com/

Isquisofrenia said...

ah, so pretty and her style is so not boring

LoQueVen said...

Que chica mas maja, me gusta mucho!
Un beso

ediot said...

gotta love her style!
x