Thursday, 22 March 2012

Garance Doré and Fashion Week: Pardon my french



As you know, I'm a big big fan of Garance Doré and her videos (do you remember the last one of her dancing?). There was a time when she used to film a video of the most important shows she attended, and I thought her love for doing videos was over... until a month ago when she started her Pardon my french series.
So, what is Pardon my french? It's a serie of videos in which the blogger, photographer and ilustrator shows us her particular view of fashion week and how she "lives through" it: what she does, which are her favourite shows... So, if you like her as much as I do, you should not pass over these videos. Get ready for a few laughs, interviews, french accent and a mix between envy and love for this frenchie new yorker

Click on the name for episode 1, episode 2, episode 3 in New York Fashion Week
or here for episode 4, episode 5, episode 6, episode 7 and episode 8 in Paris Fashion Week

Como ya sabéis, soy una super fan de Garance Doré y sus videos (como el último en el que salía bailando para Petit Bateau). ¿Recordáis cuando hacía un video de los desfiles más importantes a los que había ido? Bueno, yo creía que su época de hacer videos había terminado hasta que hace cosa de un mes empezó una serie de videos sobre la semana de la moda neoyorkina (que luego continuó con París) y cómo ella la vivía. ¿Los habéis visto? Yo sí, en realidad como 2 veces cada uno, ¡soy una adicta! Si no los habéis visto y sois tan fanáticos de esta blogger francesa echadle un vistazo a esta serie de videos titulada Pardon my french, os aseguro que os gustarán las entrevistas y además os echaréis unas risas con sus tonterías y su adorable acento francés. (¡Haced click en los links de arriba para ver los episodios!)

4 comments:

Isabel Bianchi said...

Me encantan!! Yo ya me he suscrito a su canal de Youtube! jeje!
Kiss!
MY LITTLE SUEDE SHOES

Luis moragas batista said...

De canales de moda estaba suscrito a muchisimos, este en concreto no lo conocia.
Besos.
www.thepaulacorner.blogspot.com

bubbles on my planet said...

Garance tiene un estilo que me encanta y es una ilustradora genial! Bss :)

Mar said...

He visto algunos episodios y me han encantado! Aunque me parece raro verla hablando con Emmanuelle Alt en inglés, son tan graciosas jaja! La verdad es que es una bloggera que me encanta.

Un beso!!!!