Wednesday, 3 October 2012

Saluts de France: Part I

Bonjour à tous! ça va? I mean, how are you doing? It's been a long long time since I wrote on the blog the last time, but I have my reasons: I've been sooo busy because I'm living in France now. Actually haven't moved here, I'm just enjoying some months as a Erasmus students in the south of France, trying to learn french, get used to the hours (quite different from Spain) and, most of all, enjoying life. See you soon!
Bonjour à tous! ça va? o sea, ¿cómo andais? Hace muchísimo tiempo que no me meto por aquí pero tengo excusa: he estado bastante ocupada porque ahora estoy viviendo (bueno, viviendo, disfrutando de la vida Erasmus) en el sur de Francia, y esto ha sido un no parar: haciéndome con el idioma, las clases, el horario... y bueno, la vida social (para qué engañarnos). Pero bueno, prometo volver muy muy pronto. ¡Un besito para todos!

9 comments:

Sandra Alonso said...

Disfruta de todo lo que estas viviendo y cuentanos!!!!
Un besito

LaiLa said...

Preciosas fotos! :D

bubbles on my planet said...

Qué suerte!! En qué ciudad estás, no me suenan los monumentos de las fotos. Profites à fond de ton séjour, la vie Erasmus passe très vite ;) À bientôt. xo

My Own Strange Little World said...

Dios mío!!! Mi sueño hecho realidad!!!! En qué ciudad estás viviendo??? Yo sueño con vivir en Francia una temporada y aprender a hablar francés bien de una vez por todas!!! Si encontrara un trabajo por allí ni me lo pensaba!!! Un besazo guapa, y a disfrutar a tope!!

http://myownstrangelittle-world.blogspot.com

Anonymous said...

¡Qué alegría más grande verte de nuevo por aquí! Ya verás como pronto te haces a todo (los horarios y todo) y disfruta de la experiencia que es única (ojalá yo hubiera vivido algo similar).

Aurélie said...

You live in Nîmes? I can regognize the edifices and monuments! That's awesome for you, the city is marvelous, my boyfriend come from there. And you are just perfectioning your french since you speak already very well!! I feel soooooo bad not giving news but I'm really busy with the company and everything, I hope you're not mad at me! I will be in Barcelona from Oct 13 to Oct 22 to visit my boyfriend who lives there this year, I thought I could meet you but you'll probably be in France? :( I will be back in February probably so maybe we could catch up at this time? Enjoy mon pays la France !!! :D Bisou !

Bionica said...

you're in France!!!!
omg that is so cool
have lots of fun <3

-Bionica

Loqueven mis ojos said...

Que suertuda! disfruta mucho de tu viaje!
Besos.

Helena Malvido said...

Disfruta la experiencia y disfruta de Francia!!!

estoy empezando este blog nuevo, pásate ;): somethingforthecat.blogspot.com