Monday, 24 December 2012

Some festivity outfit ideas

Have you already thought what you're wearing tonight? And what you're wearing tomorrow? I'm actually a bit fed up of all the festivity outfit cliches, you know, wearing sequins, or black or gold, or red in form of all sort of sexy dresses... I'm not into that anymore. So, for those of you that are so tired of wearing the "expected" for these days, here are some ideas from the hand/brain of one of my favourite bloggers Leandra Medine 

¿Qué? ¿Ya habéis pensado lo que os vais a poner esta noche? ¿Y mañana? Para ser sincera estoy un poco cansada de los clichés sobre lo que una debe ponerse para estas fiestas y todas las cenas familiares o de amigos. Que si algo rojo o algo con lentejuelas, o tacones, o algo negro, o algo brillante... todo en forma de uno de esos vestidos de los que están repletas las tiendas por estas fechas. Así que yo me rindo, y para los que os hayais hartado como yo, aquí os dejo algunas ideas de la mano/cabeza de una de mis bloggeras favoritas, Leandra Medine.

3 comments:

$ophie F. Murphy said...

Acabo de descubrir tu blog, y me encanta! Tus posts son muy interesantes :)

Cool Shooting ,$ophie xx

Bionica said...

that indigo dress is fab!!!
Feliz Navidad Marley!!

-Bionica

Fashion Stirred said...

Love all the outfits and love her :)!!
Do check out my blog and lemme know if u wanna follow each other:)
www.fashionstirred.com
Hugs from India
xx